Dryg Måndag

Inledde denna nya vecka med att vakna med en blixtrande huvudvärk och rejält halsont. Vore ju helt underbart om jag som faktiskt sällan numera blir förkyld skulle lyckas bli rejält sjuk till helgen när mina Stockholmskompisar kommer upp och jag ska ha stor grabbfest här hemma.

Jag som i helgen kände mig så pigg och överraskande hel i kroppen efter att ha kört innebandy fyra dagar i rad känner nu mig som om en ångvält har besökt min rygg inatt. Jaja, bara att hoppas att det snart går över och sen får jag bita ihop för Max kommer inte visa någon större medkänsla för en trött pappa är jag rädd!

Kommentarer >>
Postat av: Honung

Stackare. Hostan blir värst är jag rädd. Men med Coccilana får du en billig fylla på festen. Krya på dig.

2008-10-20 @ 15:01:08
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0