Liverpool vidare i CL

För femte året i rad har då mitt kära Liverpool tagit sig vidare till åttondelsfinalen i Champions League. Gårdagens match mot Marseille hemma på Anfield var verkligen ingen höjdare men laget gjorde det som behövdes för att ta sig vidare från gruppen och det var ju förstås viktigast.

Det ska bli otroligt spännande att se vilken lottning Liverpool får och jag skulle gärna se dem ta emot Inter eftersom det vore fantastiskt skönt att få slå ut Mourinho igen. Jag tror också att våra mittbackar skulle klara av Zlatan på ett bra sätt precis som förra gången!

Jag har ju sett alla Liverpools viktiga matcher i år utom en och det man kan konstatera är ju att det fortfarande är vänsterkanten som är den svaga. Ingen kan få mig att tro att Dossena kommer ses som en lyckad värvning efter säsongen och Riera har varit skaplig men inte så bra som många av mina Liverpoolbröder på forumet verkar tycka. Nu är det ligamatch mot West Ham i helgen och nu måste det bli en trepoängare efter helgens onödiga poängtapp mot Fullham! Annars kommer Chelsea snart att rycka iväg och det vill vi ju inte!

Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0