Banan i mat

Jag hörde på Rix Morgon Zoo tidigare i veckan hur Titti Schülz dissade banan i mat totalt! Hade man banan på pizza som jag har ibland var man snudd på vedervärdig enligt henne, ha ha.

Jag tycker det är jättegott med maträtter som Flygande Jacob med banan i eller köttfärspizza med banan men vet att jag är rätt ensam om det. Synd att min flickvän inte gillar banan i mat som mig annars skulle jag nog vilja testa denna maträtt någon kväll!

Gillar ni andra banan i vissa maträtter eller på en del pizzor?




Kommentarer >>
Postat av: pangis

Jag byter gärna, kom hit med Maxen så ska vi roa oss han och jag. under tiden kan du ta plats vid min dator och knappa järnet:-) Trevlig helg till er!

2008-11-28 @ 11:58:04
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: pangis

PS..gör den maträtten utan banan, den lägger du vid sidan av.. eller bara på halva gratineringen.. då kan ni äta båda två..

2008-11-28 @ 11:59:11
Postat av: Malla

Banan på mat!??! Näe.. Inte vidare värst.



Pok



Mallahaenfinhelgbralla

2008-11-28 @ 11:59:16
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Johan

Nä fy för den lede! Banan i mat lika sjukt som att vissa blandar choklad med ostbågar i skålen.....



;-)

2008-11-28 @ 13:52:22
Postat av: Linda

Jag är ju inte överdrivet förtjust men äter gärna, bananer är tokgott i flygande jakob och på vissa pizzor - gärna med curry på det ;)

2008-11-28 @ 15:37:52
Postat av: Linda

(pssst! jag skyller på maken, det var han som beställde sådan pizza o därefter fick jag lite smak för det, men den pizzan är ju ingen klar favorit i jämförelse med andra pizzor. Mycket viktigt, ha ha!)

2008-11-28 @ 15:39:26
Postat av: Janne

Inga sympatier från min sida. Jag fullkomligt avskyr banan på pizza och i övrig varm mat. usch

2008-11-28 @ 16:02:38
URL: http://janne73.blogspot.com/
Postat av: Jerpa

Ohh, flygande jakob, det var ett tag sen o det är gott. Tror även att jag fick Linda att äta det för första gången hos min mormor.

Ibland är det gott på pizza. Förövrigt brukar jag ha mosad banan på fiberhavregrynsgröt. Sen äter jag hyfsat mycket banan rakt av då jag inte tål nå andra frukter.

2008-11-28 @ 18:38:07
URL: http://www.jerpa.se
Postat av: Lina

Nädu, varm banan i alla form går bort. När jag var liten fick jag banan i ugn på mammas jobb och höll på allvar på att spy.

2008-11-28 @ 19:16:37
Postat av: Honung

Tycker inte om frukt i mat över huvud taget faktiskt... Tur att vi är olika.

2008-11-28 @ 21:46:18
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Mattias

Hmm jag får ofta kommentarer om att jag är konstig som inte tycker om skinka, fisk, kaviar, smörgåstårta och allt möjligt. Nu när jag väl tycker om nåt så är jag lite konstig då också :)



Ja de flesta har alla fall väldigt starka känslor för eller emot banan i mat kan man ju konstatera...



Nu blev jag sugen på en Bolognesepizza med banan imorgon, mmmmm

2008-11-28 @ 23:37:13
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Nathers

Du borde testa att ha banan i tacos! Tunna skivor banan som du lägger över de andra tillbehören. Det låter sjukt snuskig, men oj så mumsigt det är!

Finns faktiskt fler än jag som gillar den varianten, så jag kan inte vara helt off när det gäller smaklökar ;D

2008-11-29 @ 17:45:58
Postat av: Mattias

Nathalie/

Låter grymt gott det! Du får väl hälsa på oss nån helg så får vi köra lite tacos med den varianten då!

2008-11-29 @ 21:03:05
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0