Duffy - Rockferry

Någon som har lyssnat på Duffys album "Rockferry"? Den ligger ju i topp på de flesta albumlistor och jag tänkte lyssna lite mer eftersom hon blir så hyllad. Väldigt skön röst och ett speciellt sound har hon alla fall.



Jag kommer på mig själv med att alldeles för sällan lyssna på musik numera och i bilen kör man alltid samma tråkiga blandskivor. Därför tar jag gärna emot lite tips på ny bra musik!!! Jag gillar det mesta förutom Nordman, Death Melal och Hip-Hop.

Kommentarer >>
Postat av: Urban

John Mayer är riktigt bra. Tanka!

2008-06-12 @ 16:19:02
Postat av: e.

Ohh hennes album är så otroligt bra. Lyssnar på det just nu faktiskt. Om du vill ha tips på artister som liknar henne då är Adele någon jag skarpt kan rekomendera :)

2008-06-14 @ 16:44:54
URL: http://kattig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0