Boktips

Jag har blivit usel på att läsa böcker nu för tiden men nu är det ju sommar och jag ska försöka återuppta läsandet. Jag har fortfarande bara läst halva boken "Snabba Cash" av Jens Lapidus som jag övergav för att istället läsa graviditetsböcker. Dessutom brukade jag och Tina lyssna på Jenna Jamesons "Att älska som en porrstjärna" via mobilen men vi har liksom glömt bort att lyssna klart på andra halvan av den boken. Sen har jag ju Steven Gerrards och Ulf Lundells självbiografier som ligger och väntar i bokhyllan också.



En bok jag gärna vill läsa är Henning Mankells nya bok "Kinesen" och sen har ju några av mina kompisar rekommenderat Stieg Larsson-böckerna. Den där boken "Mig äger ingen" verkar ju också väldigt läsvärd så det känns inte direkt som om jag har brist på uppslag vad jag ska läsa men tipsa gärna om ni har någon läsvärd bok som ni rekommenderar!

image218
Max gillar också att läsa...

Kommentarer >>
Postat av: louise

vad söt han max var :D

kolla gärna in min blogg!;)

2008-05-28 @ 07:31:33
URL: http://louiissee.blogg,se
Postat av: Linda

Mig äger ingen har jag läst, så superbra var den dock inte. En bok jag tyckte om är Magdalena Graafs egna bok om sitt förflutna, även Carolina Gynnings. Men iofs, jag tycker om biografer så. Gillade även Jenna Jamesons :)
Har du inte läst/hört Filip Hammar o Fredriks Wikingssons "Två nötcreme och en moviebox" - så gör det, den var riktigt rolig emellanåt och man kände igen sig väl!

2008-05-28 @ 13:08:25
Postat av: Lina

Camilla Läckberg, Harlan Coben, Unni Lindell och Nicci French :) Allt med dem är bra!

2008-05-28 @ 23:48:36
Postat av: Mattias

Linda/
Ja Magda Graaf boken har Tina läst o rekommenderat o jag gillar också biografier men helst då sport förstås ;)

Lina/
Harlan Coben och Nicci French har jag aldrig hört talas om så jag får hålla utkik efter vad de skriver då :)

2008-05-30 @ 04:41:22
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0