Vem vinner ikväll?

Det känns på förhand ganska givet att någon av Charlotte Perelli, BWO eller Sanna Nielsen kommer vinna. Skulle man tänka på Europeiska värdelösa schlagerfinalen och vilja ha framgång där så ger jag mig fan på att vi borde skicka Christer Sjögren men det känns lite som om det kvittar hur det går i den stora. Kvällens final i Globen blir alla fall bra känns det som. Jag tror och tycker att Charlotte Perelli ska vinna. Lättlyssnad bra låt med fart i!



Kommentarer >>
Postat av: Frippo

Don´t forget Nordman...

Jag tror och hoppas på BWO, som nr 2 Perelli.

2008-03-15 @ 11:28:48
URL: http://frippo75.blogg.se
Postat av: persson

perelli solklart.......
kvalserien vinner brynäs....
bandyfinalen ...saik
fast egengentligen bryr jag mig bara om brynäs, emma tyckte vi skulle köpa biljett till leksand -brynäs , dom kostar 1000 kr styck alltså men hade varit kul att åka dit har ju aldrig varit där

2008-03-15 @ 13:43:32
Postat av: Mattias

Vinner Nordman flyttar jag till Ukraina eller nåt!

1000 kr var ju lite saftigt men du fixar nog nåt Bet så att du och Emma kan ta den där utflykten ;)

2008-03-15 @ 14:32:40
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Pangis

Perelli får min röst... Helt klart.. men jag gillar även Sanna och BWO.
8 åringen röstar på Amy D såklart.. och 16 åringen tycker Christer is Da shit.. Dottern och kära pojkvännen fnyser åt det hela:-) skulle någon i den här familjen, vilket gud förbjude, rösta på Nordman skulle de få stå i skamvrå och bli utan julklappar de närmsta åren:-) Jag skrattar oxå åt din video med Max men inte för att jag tycker att du är töntig utan för lilla Max
skratt är så ljuvligt härligt!

2008-03-15 @ 17:42:03
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Johan

Jag röstar på Rongedalbröderna. Mest för att de har röda kavajer och att namnet påminner mig om den bäste tv-serie som gjorts (appropå din researsch på en annan tråd i fprumet) dvs Bröderna Dybendahl. Oj så spännande man tyckte att det var.

2008-03-15 @ 18:12:54
Postat av: Fru P

Ja men man får väl vara nöjd??!! Perelli is da shit. Snygg som få o proffsig som fan. Låten helt okej men det var helt klart mer ÖS med BWO. Jag hoppades på dom men kände att det var helt okej oavsett vem som vann så länge det inte var Sibel eller Chrille. Sibel ger mig allergi. Kan inte med henne eller hennes strypta-katt-röst.

2008-03-15 @ 23:46:36
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Mattias

Pangis/
Bra att du hade pli på familjen så de inte hjälpte Nordman till nån seger :)

Johan/
Förstod inte det där med fp-rummet men menar du tv-serien Proffesor Drövels hemlighet eller nåt? :)

Fru P/
Ja lite hugget och stukket vilka man ville se som vinnare av BWO eller Perelli men helt ok för mig att hon vann.

2008-03-16 @ 08:37:22
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Johan

Ja precis, Professor Drövel hette det. Hahaha menade ju forumet (alltså din blogg..) då jag skrev fprumet..

2008-03-16 @ 08:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0