Quiz om tv-serier

På bilden här nedanför finns några rollfigurer ur nio tv-serier som jag har minnen av från 80-talet! Vilka tv-serier handlar det om? Vill man imponera kan man gärna skriva vad rollfigurerna hette också! Grymt svårt förmodligen men roligt att se om det bara är jag som minns dessa serier? Klicka på bilden för att se den större!



Kommentarer >>
Postat av: Johan

Om vi sätter nr.1 på den högst upp till vänster och förtsätter åte höger så gissar jag på följande:

1. Hon från Falcon Crest, Mandy kanske?
2. Törnfåglarna
3. Rötter
4. ?
5. ?
6. Dallas, Ray
7. Nord och Syd
8. Vargtass, Macahan
9. V , hon den där äckliga ödlan som alla tyckte var snygg (hua)

2008-03-10 @ 18:31:57
Postat av: roffe

1. Falcon Crest
2. Törnfåglarna
3. Rötter - Kunta Kinte
4. De fattiga och rika. Falconetti
5.
6. Dallas, Ray el Roy
7. Nord & Syd - Billy
8. Macahan
9. V - Diana...glömmer inte en sån läckerhet

Kul med en liten tävling...men femman vettefan..ska bli kul och höra vilken tv-serie det är.

2008-03-10 @ 19:59:45
URL: http://dtmaerd.blogspot.com
Postat av: Johan

...tror dock att Roffe skrev av mig.. ;-)

2008-03-10 @ 20:26:06
Postat av: Lina

All the rivers run, sen kan jag inte så många fler, så jag håller mig till att glänsa med d som ingen annan kunde ;)

2008-03-11 @ 23:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0