Påskaftonen

Det blev en lugn påskafton för oss igår. Jag spelade lite innebandy på förmiddagen och sen var vi mest hemma hela dagen/kvällen. Vi umgicks med Max, städade, tvättade och kikade lite på tv och frossade med god mat/godis.
När Tina och Max gick och la sig så kikade jag lite på Inter-Juventus. Ingen Zlatan-show mot sin gamla klubb igår heller. Sen kikade jag på en prisbelönt westernfilm som hette Bury my heart at Wounded knee. Som vanligt när HBO står bakom en film eller serie var den välgjord men jag har sett bättre westernfilmer.

Idag på påskdagen verkar det bli kallt men soligt. Få se om vi tar en långpromenad på dagen och senare är det ju den stora fotbollsdagen med Manchester United-Liverpool och Chelsea-Arsenal!!! Skönt att vara ledig två dagar till hur som helst och nu ska jag inte sitta vid den här internetsega datorn nåt mer utan istället gå och leka lite med Maxen!!!


Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0