Kent

Tog en promenad med Max igår och lyssnade på Kent. De spelade ju i Fredags i Läkerolen och jag vet inte varför jag aldrig ens hade en tanke på att gå på konserten eftersom jag ju gillar Kent väldigt mycket. Den enda gången jag sett dem live var i Tandådalen 1996 eller nåt då jag bland annat fick höra låten 747 för första gången. Jaja det blir väl fler lägen att se dem live nån gång i framtiden gissar jag. På senaste skivan måste jag säga att låten Columbus är grym!


Kommentarer >>
Postat av: Emilie

Hahaha, ja den är riktigt bra =) Ett gott skratt får man sig allt!

2008-03-12 @ 16:33:42
URL: http://emiliees.blogg.se
Postat av: Fru P

Jag har aldrig varit särskilt förtjust i Kentarna men ett par låtar har jag ibland gått o trallat på ändå... vilket måste betyda något iaf.

Min make däremot - är en stor fan.

2008-03-12 @ 20:39:29
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Johan

Hissmusik...

2008-03-12 @ 21:08:32
Postat av: persson

ja det kan ju jag tala om för dig ...varför du inte haft en tanke på att gå på den konserten....
fast det vet du ju själv....

2008-03-13 @ 13:02:43
Postat av: Inga

kan inte låta bli ;-)
vem är den där Max
du och tina råkar nämna i era bloggar då och då

2008-03-13 @ 13:09:23
Postat av: Mattias

Ja Kent är väl inte mina största idoler men de har gjort väldigt många bra lugna låtar måste man säga. Även hissmusik kan vara bra Bodare! :)

Persson/
Ja det blir mycket Max-skrivande för oss så är det

2008-03-13 @ 15:04:27
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0