Flashback

För en tid sen fyllde den ökända Internetsajten Flashback 25 år! På Flashbacks forum samlas alla typer av människor. Vanliga Svenssons, kriminella, rasister, invandrare, porrstjärnor, politiker, journalister, kändisar och JAG. Bland alla dessa trådar på forumet diskuteras verkligen ALLT allt mellan himmel och jord kan jag lova. Man kan lätt fastna på Flashback hur länge som helst men på sistonde har jag inte alls hängt där så mycket.

Finns det flera som är flitiga Flashbacksbesökare? Någon som har några favorittrådar?


Kommentarer >>
Postat av: Linda

Jodå, jag har suttit på FB i några år. Men det går i vågor hur pass aktiv man är, men kan bara hålla med om att de är brett o vitt i vad man kan läsa o diskutera om.

2008-03-06 @ 10:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0