Filmtips

Är det någon som kan tipsa om någon riktigt bra film som kommit på sistonde? Har börjat kika lite på No Country for old men och även There will be blood men har antingen somnat eller tröttnat. Jag tyckte båda de filmerna började väldigt segt och kändes lite märkliga men de kanske blir bättre??? Jaja annars så har vi massor av avsnitt av Californiacation, Dexter och Nip Tuck att kika på.

Kommentarer >>
Postat av: SophieMaria

The mist, jumper, enchanted kommer inte på fler just nu och jag vet inte vad du sett eller vad du gillar. Den första är en stephen king bok, den andra ska vi se ikväll och den tredje är en disney som var roligt och lättsam.

2008-03-20 @ 18:19:08
URL: http://sophiemaria.blogg.se
Postat av: pangis

Jag gillade I am legend med Will Smith.. men du får ladda ner den själv;-) En zombie skräckisfilm som inte bara handlar om skräck dvs slagsmål etc utan om hur han, den ende överlevande, mår. Hans rädslor och tankar och den skildrar ensamheten bra. Den har inte hller ett sånt där vanligt amerikanskt lyckligt slut utan mer realistiskt. En positiv överaskning faktiskt! annars är det ju antikrundan på tv i kväll:-) Trevlig påsk med eran lilla påskgubbe!

2008-03-20 @ 18:37:33
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Lina

Jag har inte sett dem, men jag VILL se Utlämnad och Vantage Point. Verkar bra :)

2008-03-20 @ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0