Datordjävel

Det är nåt  strul med vår dator som gör att jag nog måste installera om den. Sååå drygt med tanke på alla timmar jag lagt ned på att fixa till dator till tv, dator till digitalbox och fått det att fungera klockrent. För att inte tala om de 40-50 programmen och tilläggen man har men men. Det finns värre problem i världen så jag ska inte gnälla för mycket men blir bara så grinig för alltid när jag ska göra nåt sånt här så strular det. Nu kommer jag inte ens in i bios och kan tala om för datorn att boota från skivan *suck* Vet hur jag gör men datorn är störd helt enkelt!

Nä nu får datorproblemet vänta ett tag för Tina har åkt till Köpis i valbo och jag tänker ta en promenad eller nåt med Max. Hade varit roligt att ha någon mer småbarnspappa att gå med men o andra sidan kan man ju passa på att lyssna på lite musik eller ringa kompisar när man promenerar i snövädret.

Senare idag ska jag hem till Roffe för att se Leksand-Brynäs!!! Ska bli djävligt roligt att både se matchen och få surra lite med grabbarna. Dyker det inte upp nåt mer inlägg här i bloggen under helgen så har jag förmodligen kastat ut min dator som jag köpte ganska dyrt för mindre än ett år sen men o andra sidan ger jag mig sällan så det blir nog nån sömnlös natt istället tills problemet är löst. Hörs!

Kommentarer >>
Postat av: Linda

Fy va tradigt med datakrångel :/ Hoppas det kan lösas smidigt iallafall!!

2008-03-22 @ 11:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0