Busungar

På senare tid har vi blivit lite utsatt för att några snorungar springer runt och tjuvringer på hos oss. Fan vad gammal jag kände mig när jag upptäckte att jag retade upp mig på detta :) Mest tråkigt är det för att man dels inte vill ha massa ungar strykandes runt radhuset på kvällarna och inte vill man att de väcker Max eller nåt heller. Nu är ju den stora frågan om man ska köra vidare med att ignorera dem eller låtsas bli brusgubbe och skrämma skiten ur dem? :)


Kommentarer >>
Postat av: roffe

Förjävligt...

Jag har ett luftgevär du kan få låna :) Några skott i låret dör ingen av ... :)

2008-03-03 @ 14:22:59
URL: http://dtmaerd.blogspot.com
Postat av: Linda

Haha! Det bästa sättet är nog att ignorera beteendet, annars är de nog att kasta bensin på elden tyvärr. Blir de för överjävligt med trakasserierna så får ni efterspana vart skitungarna hör hus och gå till föräldrarna. Trist bara att bli störd sådär, har lite svårt för "andras ungar" och att sen försöka hålla masken - för arg o irriterad blir man ju.
Var tacksam att ni inte får en massa ägg kastade på fönstrena, är riktigt trött på det :/

Lite roligt att du inte hört några av mina låtar jag toppade, annars brukar de oftast vara bekanta låtar man läser i andras toplista.

2008-03-03 @ 16:25:33
Postat av: Johan

Sätt på dig en tomtemask och hoppa fram i mörkret när om kommer. Borde få dom att bajja ner sig o aldrig mer komma tillbaka...

2008-03-03 @ 17:02:43
Postat av: pangis

Koppla in en signal i ringklockan som låter som en Haubits eller Kalaschnikov eller nåt så blir det snart slut på tjuvringandet.. Nen försök att få tag på dom och prata med dom om att de väcker bäbisen.. då brukar det lugna sig. Bli inte arg vad du än gör för då blir det bara roligare:-)

2008-03-03 @ 18:42:07
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Mattias

Ja det har ju inte varit så farligt än och som tur är har de inte kastat ägg och sånt som Linda skriver. Nån tomtemask blir det inte om jag skulle skrämma dem utan i så fall tar jag fram min Screammask som ni kan se bild på i inlägget nu. Den kan skrämma de flesta har jag märkt :)

Nä jag kommer nog inte göra nåt alls men skulle det bli värre får man ta ett snack med dem!

2008-03-04 @ 07:58:19
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: wanke

KILL THEM :D

2008-03-05 @ 15:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0