Andra chansen

Vet inte riktigt vad jag tycker om gårdagskvällen. Bra att Sibel gick vidare och sen hade jag nog hellre unnat Sussi Tapper en finalplats än Nordman. Det kanske bara är jag som har extremt svårt för Nordman för någonstans måste det finnas människor som röstar enormt mycket på dem eftersom de slog ut Johnson/Häggqvist. Jag tycker ändå Johnson/Häggqvist-låten saknade en bra refräng så jag håller inte alls med tidningarna om att det var en grym låt. Fast finalen hade nog blivit roligare med dem i final än med Nordman tycker jag.

Kommentarer >>
Postat av: pangbruden

Vi är två som har extremt svårt för Nordman!

2008-03-10 @ 10:10:04
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0