Resa till mästerskap

Precis som under VM-2006 känner jag en hel del folk som är nere på plats i Österrike/Schweiz eller som ska dit. Kikade ju på matchen med Nisse, Anders och Perra som nu ska åka ner med husbil här i dagarna. För något år sen var ju tanken att jag även skulle hänga på där *suck*. Nu blev det inte riktigt läge eftersom jag är småbarnsförälder och dessutom har dålig ekonomi men jag kan inte förstå varför jag inte åkt 04 eller 06??? Jag får helt klart erkänna att jag är väldigt avundsjuk och eftersom man inte lever för evigt så får jag nog se till att pallra mig iväg till ett mästerskap inom några år! Frågan är ju vart och när?

Att åka till det något farliga dyra Sydafrika vid fotbolls VM 2010 och tälta bland lejon eller bada med vithajar lockar ju på sätt och vis men det blir ju inte samma sak som Tyskland 2006 där halva Sveriges befolkning var. Ska man åka till nästa fotbolls-EM som kommer spelas i glamorösa Ukraina/Polen år 2012 eller göra drömresan till Brasilien vid VM 2016 men då gäller det ju förstås att Sverige är med där också! Vi får se hur det blir....(Det är ju inte så dumt att se alla matcher hemma vid tv:n heller brukar jag tänka när jag är som mest avis)


Über-Linslusen Högen och grabbarna verkar trivas! (Foto från dagens Expressen)

Kommentarer >>
Postat av: Tina

Haha.. Vilka linslusar!!!

2008-06-11 @ 14:16:14
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Johan B

...ÄR DET INTE HENKE LUNDQVIST DÄR MITT I BILDEN.. ;-)

2008-06-11 @ 16:36:35
Postat av: Mattias

Ha ha, ja vi pratade just om det jag och Persson. Henke L i ny fylleskandal kanske det står i dagens tidningar eller nåt med tanke på förra skandalen :)



2008-06-12 @ 07:15:50
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0