Grillkväll

Efter att ha varit uppe för att kika på NHL-hockeyn sen kl 03 och sen jobbat mellan halv sju till 11 så kändes det enormt skönt med en tredagars helg framför sig. På eftermiddagen igår blev det lite städning och så klippte jag lite gräs mm. Satan vad varmt det var och vi höll oss ganska mycket inomhus för Max o även vår skull. Nu ska jag inte klaga för jag älskar värmen egentligen men har haft lite huvudvärk o hade även feber igår natt (solfrossa eller nåt?)

Igår kväll kikade Sandra, Palle och Nisse över på lite grillning. Vi grabbar hann även med lite boccia men det var knottinvasion så vi gav snart upp. Sandra skulle dessutom upp och jobba så det blev ingen lång kväll men vi hade trevligt och Max var på bra humör hela kvällen också skönt nog.



Kommentarer >>
Postat av: Janne

Tjena matte!



Befinner mig i Australien nu fram till oktober. Passar på EM-tipset då jag kommer att kunna hänga med så dåligt :( Eller så kan det bli att jag hoppar med i sista minuten. Vi får se. Hoppas att det är bra med familjen =)



Hälsningar/Janne

2008-06-06 @ 11:18:15
URL: http://janeg.blogg.se/
Postat av: Pangis

Han ser ut att vara ganska lik sin mamma på bilde lille Max. Hennes ögonm men din mun. Men bäbisar ändrar sig ju hela tiden. En riktig sötgris är han iallafall!

2008-06-06 @ 19:39:29
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Fru P

HÄrliga bilder. O ni ser oförskämt brunbrända o fräscha ut!!! NI har väl inte varit i Grekland också??



2008-06-07 @ 00:24:21
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Fru P

Kefalonia är GRYMT på alla sätt. I synnerhet för barnfamiljer. Lugnt o skönt. Vackra barnvänliga stränder (barnvänliga = grunt vatten o lena stränder). Jag tror att den absolut bästa tiden att åka till greköarna är just i slutet av maj/början av juni för det var OTROLIGT vackert m blommor o sånt plus att grekerna inte tröttnat på turisterna ;-)



Så ja - rekommenderas. Verkligen!

2008-06-07 @ 09:21:00
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Mattias

Janne/

Tjena grabben o kul att höra av dig! Jaså du missar lite EM men är man i Australien kan man nog leva med det gissar jag! Ha det så bra där borta!



Pangis/

Han är väldigt lik mamma, det är därför han är så söt :) Fast eftersom brorsans barn var så lik Max så måste det ju finnas lite av mig i honom också :)



Fru P/

Tack tack, ja det har ju vart Greklandsväder här också vet du men o andra sidan blir det inte så mycket solande nu när man har en knodd som måste vara i skuggan.



Låter ju som ett resmål man kanske ska prova på nån gång i framtiden då för det såg trevligt ut!

2008-06-07 @ 12:45:20
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: jama

Tack för kommentar hos mig, alltid kul med "nya ansikten".



Och samma sak här. Vänner som var över o grilla igår kväll, men pös hemmåt rätt tidigt då min sambo stack till jobbet i morse...o jobbar till imorgon bitti.



Så man har vart solo med kids hela daaaaan.



Ha det gött!

2008-06-08 @ 23:38:28
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0