Träningsvärk, sa Bull

Fyfan, det märks att man inte är någon gymkille och herregud vilken träningsvärk jag har efter i Onsdags morse då jag tränade en timme på badhuset. Magen, armarna, ja hela jag känner mig som om jag blivit översprungen av en elefant eller nåt. Konstigt att det alltid är som värst två dagar efter men men snart går det över och det blir ju inte lika illa efter nästa pass om jag väl kommer tillbaka till gymmet :)

Inatt har Max varit riktigt "duktig" med hans mått mätt och bara vaknat ca 5 gånger sedan läggningen vid 20-tiden. Typiskt nog när man väl hade chansen att få sova ikapp efter några jobbiga nätter så vaknar jag ändå kvart över 5 och är pigg??? Så kan det vara men jag har ju den kära datorn där jag alltid har projekt som jag gärna ägnar mig åt om jag får möjlighet. Nu ska jag göra massa inställningar i vårt nyinstallerade Photoshop innan familjen vaknar. Ha en trevlig dag!

Kommentarer >>
Postat av: Frippo

Du tror inte att du vaknar har med din extrema ålder att göra...? =)



Och det där med två dagar är märkligt, håller med. Man tror dagen efter att man ska dö men så blir det VÄRRE...Därför man inte ska träna...

2008-07-04 @ 07:26:15
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: pangis

Jag måste skratta lite..(förlåt) Er son har inte Jetleg han har Maxleg;-) Han är ju så gullig! Hade jag bott i Sandviken hade jag lätt varit barnvakt en natt åt er så ni fick sova.. Har ni någon kanske som kan ställa upp?

2008-07-04 @ 09:17:33
Postat av: Mattias

Frippo/ Sovmässigt var jag pensionär redan som sjuåring tydligen :) Japp Gym är farligt helt klart och nu ringde en kompis som har sommarstuga o vill ha hjälp att lägga i den nya 300-kilos-bryggan. Ska bli kul att lyfta lite då jag med min träningsverk tycker Max väger 300 kilo när jag bär honom...



Pangis/

Ja han är underbar vår Max! :) Nja vi har väl det sådär med barnvakt men det är inte helt hopplöst heller så vi ska börja ta tag i det där nu framöver då jag tror att alla småbarnsföräldrar behöver få lite egentid om det så bara gäller att få göra ett Ikeabesök själv en timme ihop eller nåt.

2008-07-04 @ 14:44:14
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0