Partyspel till PS3

I veckan har vi äntligen köpt både det nya Buzzspelet Quiz TV och även nya Singstar till vårt PS3. Passade på att koppla upp Playstation mot Internet så att vi direkt kunde gå ut och ladda hem lite fler låtar till Singstar. Så småningom kommer man ju även att kunna köpa extra frågor inom olika kategorier till Buzz via onlinebutiken vilket ju låter kanon! Nu när man är uppkopplad kan man ju dessutom lätt spela Fifa, NHL mm. mot andra som har PS3 som Flugan, Högen och Pelle Ress! Måste träna lite först som jag sagt i ett halvår bara...

Nya Buzz kändes alla fall djäkligt roligt och vad skönt med trådlösa Buzzers! Dessutom perfekt att man kan blanda olika frågekategorier utan att behöva springa o byta skivor ideligen.

För övrigt undrar jag ibland vad det krävs för att jobba inom någon av de här större kedjorna som Onoff, Siba eller Giganten. Jag hittills oftast kunnat mycker mer än de som jobbar där när jag har frågor om tv, dvd eller tv-spel.




Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0