Grabbkväll

Ikväll har Max och jag haft en grabbkväll eftersom Tina är på fest! En del av mina killkompisar skulle ut också o hade förfesten alldeles i närheten. Jag hade tänkt ta med mig Max och hälsa på men istället fick han duscha lite med pappa och sen var det liksom inte läge att ge sig ut på nåt. När Tina åkte iväg till tjejfesten vid 18-tiden var Max väldigt trött så det blev en hel del gnällande från honom så jag befarade en jobbig kväll men läggningen gick snabbare än någonsin vid 20-tiden! Sen att han som vanligt vaknar en del och behöver hjälp med istoppning av napp och rätt sidoläge kan jag ta :) 

Nu har jag fastnat vid datorn alldeles för länge eftersom jag försöker få ihop lite bra musikskivor till Stockholmsresan men nu ska jag lägga mig och läsa klart sista delen av Lundellböckerna och mumsa på lite choklad tänkte jag. Sen kommer nog Tina hem snart gissar jag då de andra tjejerna ska ner till stan och se Brolle vilket hon nog skippar med tanke på att vi ska vara i Stockholm kl 10 imorgon. Fast hon får göra som hon vill och jag har lovat att köra ifall hon vill sova med Maxen i baksätet imorgon.

Brorsan ringde tidigare ikväll och berättade att han o familjen åker ner tor-fre också så det kanske blir en väldig massa bekanta på Grönan på Fredag om vi går den dagen. Nu verkar det bli sämre väder än vad de sagt tidigare typiskt nog men vi får hoppas att det blir skapligt och framförallt att det inte blir massa regn! Vi har ju en bärbar dator med oss men nåt bloggande blir det knappast! Ha det så bra alla!


Kommentarer >>
Postat av: Linda

Jasså, dator med på lillsemestern?! HAHAHA! Ja just de :) Ha de gott!!

2008-07-17 @ 09:13:37
Postat av: Nina

Ett litet tips med nappen.... jag hade det där bekymret med båda mina grabbar. Då skaffade vi en snuttefilt som jag alltid liksom "riggade" vid munnen för att hålla nappen inne. Det funkade skitabra, har tipsat många andra som det oxå funkat kanon för! Testa vettja om ni inte redan har det?!



Hoppas ni får en fin dag i stockholm...jag som bor 8 mil ifrån har idag mulet vädet. Men jag vet att sthlm alltid har lite finare än vi... o om sthlm har dåligt väder så kommer det hit 9 av 10 gånger! :)

2008-07-17 @ 13:47:45
URL: http://niiinis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0