Trött

Inatt var Max inte alls på sovhumör så efter att Tina länge försökt fått honom att somna länge inatt så gick jag upp med honom några timmar. Jag kan ju ändå inte sova när han ligger och gnyr och skriket. Pappa M hade väl ingen större framgång heller men Max blir alla fall tyst när man bubbar omkring honom. Dessutom fick Tina alla fall sova nån timme innan det var dags för amning igen vid femtiden. Började jobba lite tidigare idag och känner att det kommer bli en dag fylld av gäspningar men så kan det vara ibland.

Idag på min lunch ska vi åka till BVC för en ny vägning och koll av Max. Det ska bli roligt att se hur mycket han växt på både längd och bredd :) 

Kommentarer >>
Postat av: Barbamorsan

Tack för tipsen!
Tror säker det var uppskattat av en ammande mamma, varje minut är värdefull. så tyckte i alla fall jag =)

2008-01-29 @ 19:39:28
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0