Stjärnorna på slottet

Jag har inte skrivit om detta program tidigare och har ännu inte sett klart slutet på det sista avsnittet. Hur som helst så gillar jag såna här enkla program bara det är intressanta människor med. Nu fanns det ju ingen svinig Börje Ahlstedt med men ändå tyckte jag alla fall programmen med Härenstam och Peter Stormare var roliga att se. Detta program skulle ju vara roligt att se med lite yngre stjärnor men samtidigt är väl lite av grejon att de som är med ska kunna sammanfatta sina karriärer lite grann.

Förslag på fem lite äldre stjärnor till nästa år:
Stellan Skarsgård, Ingvar Oldsberg, Björn Skifs, Lill-Babs, Lena Endre

Förslag på lite yngre stjärnor som ändå har upplevt mycket:
Tommy Körberg, Mikael Persbrandt, Robert Gustafsson, Lena Philipsson, Izabella Scorupco

Kommentarer >>
Postat av: Rauno & Titti

Ett stjärnorna på Lillsved vore nåt.

Årgång -96
Mörsil, Samuel, Bodare, Cobra-Kaj, Hund-Åsa

Årgång -97
Hasse Kram, Urban Udden, Pelle Ress, Tornado, Mina

2008-01-24 @ 07:38:13
Postat av: valle

Hur pass mycket yngre är Tommy Körberg än Björn Skifs?

2008-01-24 @ 15:24:51
Postat av: M

Kanske inte så mycket yngre. Jag tänkte inte direkt flera minuter innan jag hasplade ur mig de där namnen. Vi byter Tommy mot Amy Diamond eller nån istället då :)

2008-01-25 @ 08:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0