Snattare igen

Tyvärr måste jag erkänna att jag den senaste veckan har snattat två gånger vilket inte har hänt sedan tonåren då vi snodde P-tidningar och Folköl under tonåren i Storvik. Kanske dumt att erkänna i en blogg men gissar att "Slobbo" inte läser bloggen :) *Internt skämt*

Snatteriet skyller jag helt på Max då jag brukar köra han i bilbarnstolen i en kundvagn som vi fyller med varor och vid två tillfällen har vi upptäckt saker i kundvagnen när vi kommit ut. Det är inga dyra stora saker så jag ligger inte sömnlös med dåligt samvete men pinsamt om kassörskan skulle kollat och trott att man försökte stjäla.

Kommentarer >>
Postat av: Anna

Ajabajja!! Det där låter inte alls bra *säger den f.d. väktaren*. Det var sånna som du, med barnvagn eller med bilbarnstolen i vagnen som man spanade in när man gick i butikerna för man visste att "de" ibland kunde stoppa undan nåt lite sådär så det inte syntes så bra..haha!

2008-01-31 @ 10:32:16
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Pumba

Dåligt av dig att skylla på stackars lilla oskyldiga Max när du inte kan hålla styr på dina korpaktiga fingrar ;)

2008-01-31 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0