Skön Lördag

Idag har vi haft en skön och trevlig Lördag. Jag vaknade vid halv sex när Max ville ha mat av mamma så då slog jag på mitt PS3 och testade spela lite FIFA 08. Sen vid kl 7 gick jag upp medan Tina och Max somnade om en stund. På förmiddagen åkte vi ner på stan för att kika lite på Team Sportia. Det blev ännu en ny hockeyhjälm för 600 kr då eftersom min andra som jag haft två veckor inte har dykt upp. Provade lite jeans och så på Sandegårds också men det blev inget inköp. Känns som jag först måste bestämma mig för om jag ska väga 70 eller 75 kg :)

Vid 13-tiden köpte vi en varsin kebabrulle och åkte hemåt. Max sov mest hela tiden på stan som vanligt eftersom han gillar att åka vagn. Vid 14-tiden kom Jonny och Lena förbi med deras dotter Ebba, 8 månader. Jätteroligt att träffa dem och lilltjejen igen och så fick vi ännu mera fina kläder till Max då.

När de åkte hem spelade jag lite Playstation medan Tina och Max sov i tv-soffan. Sen hade vi bestämt att pappa och Max skulle bada badkar vilket vi gjorde. Vår lilla gosse älskar att bada och det var verkligen jättemysigt. Kvällen avslutades med att vi kikade på Brynäs-Timrå och åt lite chips o ostkrokar. Nu när det är kväll så är Max ju oftast lite piggare så en hel del bubbande blir det här senare på kvällen. Just nu sitter Max nedanför mig i en sån där babysitter och flaxar med armarna o kikar på grejorna i ett babygym. Det handlar nog om hundradelar innan första skriket kommer och jag måste hitta på något annat. Jahapp där kom det...


Kommentarer >>
Postat av: Fru P

Ååååhhhhhh vad jag känner igen detta. Den sk "transportsträckan". Jag gick alltid o lade mig före jeppe medan han satt uppe med bebis o gullade tills det inte gick längre - då gick han in i sovrummet o jag fick langa fram maten.

Det känns som evigheter sedan, även om det var typ ett år sedan bara...

En sak är JÄVLIGT säker. Tiden går så rysligt fort.

2008-01-19 @ 23:50:55
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: roffe

Hur går det med spelande på din nya PS3:a? Ett tips är väl att inhandla FIFA Street...eller?

2008-01-20 @ 14:45:00
URL: http://dtmaerd.blogspot.com
Postat av: Mattias

Call of duty går segt pga att jag hatar handkontrollern vid såna spel som vi diskuterat. Provat spela 3-4 matcher i FIFA och det känns roligt förutom att jag ännu inte gjort ett enda mål :(
Svårt som fan! Kommer nog inte inhandla några fler spel på ett tag eftersom jag inte hinner med de som jag har ens.

2008-01-20 @ 16:11:58
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0