Otäckt bad

Efter en superstressig dag på jobbet så åkte jag direkt till Norrsätra för att spela lite innebandy med Wanke/Fagge-gänget för första gången sedan Max kom till. Det var jätteroligt men fruktansvärt jobbigt då det ju blir lite högre tempo där än med gubbarna på Torsdagsinnebandyn.

Sen kom jag hem till mina älsklingar och vi hade bestämt att jag och Max skulle ta ett skönt bad. Som vanligt tyckte han om att bada ända tills klantiga pappa halkade till lite och orsakade en liten minitsunami i badkaret. Då fick Max en liten kallsup och efter det var han lite mindre nöjd med badandet även om han lugnade sig rätt snabbt.

Sedan gick mamma och Max ner en våning för att han skulle få mumsa lite bröst. Då sträcker jag ut mig i badet och njuter av att få vila lite efter min stressdag och så kommer sendraget i vaden med stort S!!! Fy saaaaaatan vad ont det gjorde och jag hade precis slagit på vattenkranen för att få lite mer vatten och kunde omöjligt stänga av den i detta tillstånd. Ville inte skrämma Tina heller och skrika men kunde inte hejda mina stånkanden så hon kom upprusande med Max hängande i bröstet *nästan* Till slut gav det med sig och jag kunde hejda en översvämning. Oj oj det kan inte finnas många skönare ögonblick i livet än när ett monster-sendrag slutar *ler*


Kommentarer >>
Postat av: roffe

hahaha...ojojoj..vad du kan åstadkomma. Roligt att höra...det blir ju roligt när ingen gör sig illa förstås. Kan bara hända dig Olsson...

2008-01-23 @ 20:15:17
Postat av: Urban

När baksida lår drar ihop sig när man står på knä bakom nån man tycker mycket om är nog värre;)

2008-01-24 @ 14:40:15
Postat av: Persson

skulle vara när sverige avgör i sista sekunden i ännu en handbolls rysare då..
hade du spelat in ?
om inte kan jag låna din box/mottagare ;-) ikväll när brynäs å handbollen krockar,? så jävla typiskt!

2008-01-24 @ 15:26:35
Postat av: roffe

Persson/ Åh va skönt med bild i bild...hehe

2008-01-24 @ 21:08:43
URL: http://dtmaerd.blogspot.com
Postat av: Mattias

Ubbe/ Ha ha, fast då får du o andra sidan dubbelt skönt när krampen släpper :)

Persson/Ännu ett skäl att köpa en box med hårddisk för dig ;)

2008-01-24 @ 22:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0