Nya bloggen

Då är min nya blogg igång! Det ska bli intressant att prova bloggtjänsten blogg.se eftersom jag tidigare använt blogger.com. En av nackdelarna med det här bytet är väl reklamen på blogg.se och en av fördelarna är att jag förmodligen får fler spontanbesökare om jag skulle vilja ha det.

Jag hoppas alla fall att mina vänner och andra som väljer att följa bloggen bidrar med lite kommentarer, svar på frågor mm. framöver för då känns det ju mycket roligare att blogga. Ni får gärna ge respons på om det är något med designen eller utförandet av bloggen som ni tycker är bra eller dåligt?

Välkommen till min nya blogg!

Kommentarer >>
Postat av: Tina

Välkommen till blogg.se.. ;-)

2008-01-12 @ 11:45:32
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Hella

Jag har testat både blogg.se och blogspot.com och jag måste säga att du gjort rätt som bytt.
Jag trivdes bäst med blogg.se.

Så jag hänger med över hit oxå och läser, men jag är dålig på att ge kommentarer..:)

Vilken härlig liten kille ni har :-)

2008-01-13 @ 17:20:20
Postat av: Mattias

Ja vi får se hur jag kommer tycka om den här tjänsten. Du måste ju skriva in din bloggadress också då Hella! Orättvis om du läser min blogg men jag ej får läsa din ;)
Ha det så bra och hälsa Alva och Felix!

2008-01-13 @ 20:05:02
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Fru P

Reklam är ROLIGT! Och blogg.se är KANON!

2008-01-15 @ 07:56:47
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0