Lite sportsurr

Foppas comeback
Peter Forsberg förbereder sig åter för att testa den där satans foten och jag håller alla tummar i världen för att det går bra denna gång. Dessutom tycker jag folk som stör sig på hans vilja att komma tillbaka och spela hockey bara ska acceptera att Foppa själv måste få bestämma över sitt eget liv. Själv skulle jag bli överlycklig om man fick se honom i LG-games och jag tror han har massor kvar att göra i NHL bara hans fotdjävel håller.

Sportstjärnan som skämde ut sig
Sportstjärnan som blev full och dryg vid Zlatans bord och fick föras bort verkar vara en kille med rätt dåligt ölsinne om man säger så. Samtidigt ska jag inte vara idiot och tro på allt som kvällstidningar skriver heller.

Liverpoolmatch ikväll
Ikväll är det dags för FA-cupen igen för Liverpool och omspelet mot Luton. Vinner man inte hemma på Anfield idag så kommer Rafa Benitez få det hett om öronen. Liverpool har ju värvat den slovakiske mittbacken Skrtel för ca 80 miljoner och nu när Agger slagit upp sin skada igen var det verkligen en välbehövlig värvning.

Henke Larsson i EM
Många skriker nu om att man ska övertala Henke Larsson till sommarens EM-slutspel. Själv tycker jag man kan bespara Henke det tjatet nu när vi har Zlatan och Elmander på topp.

Kommentarer >>
Postat av: roffe

Vem söp av sig vid bordet då? Brolin eller?

Ja stackars Henke...kan dom inte låta bli honom nu?. Sen är det ett hån mot Elmander att man i huvudtaget tänker i dom här banorna

2008-01-15 @ 18:38:39
Postat av: Mattias

Nä men en som brukar umgås med honom. Fast tidningarna överdriver ju ofta in i helvete som vi alla vet så han kanske inte var så Jätte Onykter heller. ;)

Ja Elmander och Zlatan är givna på topp numera!

2008-01-15 @ 22:39:41
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Perra

Bara jag som vill se Henke? Elmander kan vi ha på kanten i stället för överskattade Chippen.
Bra annars Matte? Lirar du pläjstäjsön 3 hela nätter
nu eller? ;)

2008-01-15 @ 23:56:47
Postat av: Fru P

Usch nu får jag dåligt samvete. För att jag dissat Foppa... han är ju en duktig sportis o det är väl kanske det man skall tala om o inte att han är helt okarismatisk o mindre vacker??!!

Kan du någonsin förlåta mig?

2008-01-16 @ 08:05:03
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: M

Perra/
Nja det är klart det vore roligt med Henke i truppen på sätt och vis men jag ser inte Elmander som någon kantspelare och med tanke på hur usel Henke var i tyskland senast har jag inge jätteförhoppningar på honom heller.

Har inte fått mitt Playstation ÄNNU grrrrr O snart börjar väl Max vara vaken ännu mer så det är kört med spelande vilket som gissar jag.

Hur fungerar skrivaren då Perra?

Fru P/
Det där med vackerheten o sånt har jag svårt att uttala mig om o du är förlåten :)

2008-01-16 @ 08:41:03
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0