Let´s dance

Ikväll var det då premiär för det "hypade" programmet Let´s Dance på TV4. Jag har tittat nån gång ibland men finner det inte alls underhållande måste jag säga. Nu kommer ju förstås kvällstidningarna fyllas med artiklar om hur någon bryter ihop, någon ska göra det faaaarliga dödslyftet och så några attacker förstås.

Nä jag kikar nog hellre på Ingvar Oldsbergs På Spåret på fredagskvällarna i så fall om jag nu skulle behöva välja.


Kommentarer >>
Postat av: Marie

Hahaha Mattias om du hellre kikar på På spåret på Fredagarna än let´s dance då e det nästan lite gubbvarning på dig :P
Du kan ju inte missa heta Danny :D gissa om jag sitter klistrad framför tv:n dom kommande Fredagarna
20.00 :D

2008-01-13 @ 15:47:39
Postat av: Mattias

Nja jag tycker nog även Let´s Dance är lite gubbvarning men jag förstod ju att du skulle sitta fastklistrad vid tv:n och dregla över Danny! :) Ända skälet att titta för oss killar får väl i så fall vara Carin Da Silva i så fall då :)

2008-01-13 @ 20:10:18
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0