I huvudet på Gynning

Ikväll är det premiär på tv-programmet "I huvudet på Gynning" på Kanal 5. Det är en reportageserie där Carolina Gynning står i centrum och provar på olika livssituationer. I kvällens program ska hon vara barnvakt åt 8 barn vilket ju kanske kan blir lite underhållande att se.

Jag har annars rätt svårt att förstå hur Carolina Gynning kan vara uppskattad av såpass många? Läser man andras bloggar och vissa tidningar så tycker framförallt många tjejer att hon är grym, smart, rolig, tuff med mera. Que??? Själv tycker jag mest hon är en skränig egoistisk tjej med silikonbröst som genom att ha sex i tv med en svinig idiotkille blev känd för svenska folket och fick en massa jobb efter detta. Vi får se vad jag tycker om henne efter att ha sett något avsnitt i denna tv-serie.

Efter att i efterhand snabbkikat på större delar av programmet får jag väl erkänna att den där programformen kommer passa henne rätt bra eftersom hon är väldigt spontan och därmed ibland rolig :)   Fast jag har fortfarande svårt att förstå hur så många kan se henne som grym, fantastisk mm. men men alla är vi olika eller så såg inte folk hur hon var i BB.


Kommentarer >>
Postat av: Nina

Ursäkta, blev bara tnungen o kika in till den som blev lite upprörd övermitt inlägg på Fru Pendelsilskans blogg angående Foppa, o med tanke på ditt förra inlägget förstår jag varför! :)

Ha det gott // Niinis

2008-01-15 @ 16:33:17
URL: http://niinis.blogspot.com
Postat av: Johan

haha, blev du sågad där av Niinis eller? Försvara dig Ollma... Men att du ens orkar bry dig om Gynnings program är värt en Golden Globe bara det..

2008-01-15 @ 21:59:38
Postat av: Mattias

Nina/
Så farligt upprörd blev jag inte o du trampade inte direkt på en öm tå heller men jag höll helt enkelt inte med dig och inte tycker jag Foppa borde mediatränas heller eftersom han är en av de bättre i den kategorin.

Johan/
Som bloggare bryr jag mig om det mesta inom sport och tv-världen vet du väl. Dessutom handlar programmet om barnpassning :)
Fast nu krockar det med Liverpool så jag får se det i efterhand på boxen om jag orkar.

2008-01-15 @ 22:44:14
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Fru P

Åhhhh neeeejjjjj. Jag missade ju denna fantastiska (nu ler jag lite pilimariskt mot dig) kvinnas program!! HUR VAR DET NU DÅ??? Missade jag något?

Jag gillar ju Gynning. Har alltid gjort. Även när hon pippade den där fula, två äpplen höga fransmannen i TV. Gillar hennes stil. Gillar att hon står upp för sig själv - trots bimbostämpel o allt.

Hon STÅR för att hon har sillisar. Hon STÅR för att hon haft sex i TV. Hon STÅR för alla grodor hon råkat säga osv.

O så är hon väl ASSNYGG??!!! Min maken säger att han inte tycker det, men det tror jag inte ett dugg på.

2008-01-16 @ 08:02:37
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: M

Fru P/
Ja jag har förstått att varenda tjej under 35 år verkar dyrka Fröken Gynning så jag får nog ligga lite lågt med min kritik :)
Det som är bra med henne är väl att hon är tokspontan och säger precis det som faller henne in. Tror det här nya programmet passar henne bra eftersom det är hon i centrum och med bra folk omkring henne som har lite humor blir det nog hyfsat roligt som programmet igår :)

Fast assnygg tycker inte jag heller att hon är så jag o din make är helt överrens om både Foppa och Gynnings snygghet.

2008-01-16 @ 08:33:59
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Linda

Tja... vad ska man säga om programmet? Hon är ju lika flamsig som vanligt och ibland satt vi verkligen och bytte mer blickar jag o maken än kollade på tv'n. Hmm... inte så troligt att man kollar vidare, men alla barn o bebisar var söta iaf!

2008-01-16 @ 12:24:56
Postat av: Persson

jag tycker programmet var bedrövligt dåligt det llila jag såg och jag tycker hon är skitdryg och noll charmig
däremot är hon ju snygg..

2008-01-16 @ 16:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0