Björn Ferry

Skidskytte är nog bland det roligaste man kan kika på inom tv-sport OM det går bra för svenskarna. Går det dåligt brukar jag genast knäppa om. Björn Ferry har ju glädjande nog hittat storformen lagom till hemma-VM i Östersund. Han är en karismatisk rolig djävel Björn Ferry och här är några av hans kommentarer vid intervjuer.

När han skulle varva en Serbisk åkare som ej flyttade sig sa han efteråt -
Det är ju märkligt hur han kan skjuta så uselt som kommer ifrån ett land där det krigas så djävligt

När tv-sportens reporter sa att  "tänk om du ändå satt sista skottet" -
Det finns så djävla mycket OM här i världen. Om jag inte hade haft en snopp hade jag varit ute och tävlat med damskidskyttarna just nu.

När en reporter frågade om fjärdeplatsen kändes tung vid en tävling -
Vi får se vart jag hamnar för de har ju inte pissat än. (En antydning om dopningsmisstankar)

Ja det finns ju en massa fler citat men de här kom jag ihåg just nu.

Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0