Harmonisk

Tar en liten fikapaus på jobbet och hinner kolla av Liverpoolsajten och blogga lite. Jag måste säga att jag känner mig enormt harmonisk i livet just nu. Det mesta flyter på bra och jag trivs otroligt bra med att vara pappa och leva ihop med Tina o Max! Mitt nya jobb känns också väldigt roligt och det är ju så skönt att man kan känna glädje över att gå till jobbet. Inte varje dag förstås men oftast. Det kan vara tufft ibland att arbeta med människor som har så mycket tragiska händelser med sig i bagaget men man får sig en tankeställare om hur bra man har det här i Sverige och att man borde uppskatta saker ännu mera.

Just nu är Max och Tina hos doktorn för ett läkarbesök och vi har inte märkt några problem för vår underbara son så vi hoppas förstås att allt är helt ok. Senare idag är det tänkt att Tigrens möbler kommer hem till oss med vår nya soffa och så ska vi köra Tinas soffor hem till min mor i Storvik. Sen får vi se om morsan vill ta över sofforna eller om vi säljer dem på blocket. Nu är det dags att sätta igång med jobbet igen. Ha en trevlig dag!

Kommentarer >>
Postat av: Linda

Underbart o känna sådär, det missunnar jag dig inte - skönt o läsa det ifrån dig!
Får hoppas man får den där känslan själv när man landat lite efter flytten, just nu är jag allt än harmonisk ;(

2008-02-06 @ 10:29:19
Postat av: Tina

Jag stortrivs jag också.. ;-D
Max ligger här breve i vaggan och sussar för fullt så nu ska jag ta och fixa lite i vardagsrummet innan han vaknar igen.

2008-02-06 @ 13:22:49
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0