Fredag

Härligt med helg igen! De senaste två nätterna har Max inte sovit lika bra som tidigare på nätterna men det är ju mest Tina som blivit drabbad av detta. Hoppas de kan sova lite nu på dagen båda två. Nu har vi haft två mysiga kvällar hemma med nya soffan och man sitter verkligen skönt i den och det känns som om den passar bra i vårt vardagsrum. Nu gäller det bara att hitta ett bord och nån matta till soffan. Det där med soffbord är inte helt lätt eftersom det inte finns så mycket plats och vi måste hitta nåt litet bord. Det är slut på den tiden då man sitter 4-5 polare och ser på fotboll o äter pizza framför tv:n. Fast det kan jag ta och huvudsaken vi hittar något bord där man kan lägga fjärrkontroller, godisskålar och drinksglasen vid fest :) Det blir Ikea ikväll lite senare när folk åkt hemåt. Håll tummarna för att Max sover vilket han oftast gör när vi är ute och flänger tack och lov.

Tina och jag har inte riktigt börjat våra "nya liv-veckor" ännu och denna vecka har vi bland annat svullat i oss två semlor var och lite smågodis mm. Allt som vanligt alltså men snart så......

I kväll blir det alltså lite Ikea och shopping av bord, matta, tavlor mm. Imorgon ska vi ut till brorsan och fira Olivia som fyllde 13 år förra helgen. Sen på kvällen är det ju melodifestivalen så jag gissar väl att vi kikar på den och kanske vi träffar några andra och kikar ihop, det får vi se. Annars har vi inget särskilt planerat men skönt som fan med helg är det hur som helst! Trevlig helg!

Kommentarer >>
Postat av: Fru P

Ha en trevlig helg Mattias! Hoppas ni får sova hela nätter o passa på att frossa nu - för det får man på helgerna :-)

2008-02-08 @ 08:59:11
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: wanke

Får man fråga varför det e slut med fotbollstittande å äta pizza med polarna ???
Vart jag lite förvånad när jag läste ;)

2008-02-08 @ 11:04:55
Postat av: Mattias

Tack detsamma FruP!!

Wanke//
Ha ha nä du missförstod nog lite. Det är alltså slut på tiden då vi har ett stort soffbord där man får plats att äta många framför tv:n :)

2008-02-08 @ 11:27:19
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: wanke

Tänkte väl jag med :D

2008-02-09 @ 12:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0