Förkylt

Max har varit förkyld i helgen så vi valde att bara vara inne hela helgen. Igår började han bli lite bättre skönt nog för man tycker ju så synd om de små när de är rossliga och har svårt att andas mm. Själv har jag känt mig lite förkyld också sen i Fredags och framförallt på nätterna men ändå inte nåt farligt. Tyvärr ligger jag rejält i riskzonen att bli sämre eftersom min chef och två av kollegorna varit/är rejält sjuka. Har ju inte varit rejält förkyld på 1,5 år nu nästan så jag hoppas jag står emot även denna gång. Tidigare i livet var jag sjuk stup i ett.

Kommentarer >>
Postat av: Linda

Tråk o inte vaa tipptopp, J brukar inte heller vara sjuk men varit hängig hela helgen han med. Skönt att Maxen börjar bli piggare iaf, skrutten då!

2008-02-18 @ 16:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0