Doreen

Igår var det tydligen premiär för Doreen 21:30 på SVT. Det är ju lite märkligt att denne tv-tjej som jag sågat så vid fotknölarna efter hennes sätt att leda tv-programmet Idol Eftersnack sedan direkt får ett erbjudande om en egen talkshow på SVT!!! Det måste ha varit något med hennes sätt att ständigt läsa innantill, komma av sig eller gråta under intervjuerna som lockade SVT-cheferna? Nu kanske hon kommer göra en jätterolig talkshow det har jag ju ingen aning om och jag missade programmet igår dessutom. Någon som såg programmet och kan ge en recension?

Kommentarer >>
Postat av: alex

Såg med ett öga. Noterade att hon såg jäkligt bra ut, annars kändes det tamt o sävligt. Nej, långt ifrån Robin.
++++ till robin
++ till fialotta

2008-02-22 @ 16:15:15
Postat av: Mattias

Ja Robin är bra det håller jag med om helt klart!

2008-02-22 @ 18:09:10
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0