Sista kvällen

Ja imorgon blir min flickvän student igen och jag blir ensam hemmapappa med Max på dagarna en lång tid framöver. För några månader kände jag mig nog lite pirrig inför den här perioden men nu känns det helt ok. Synd bara att det här djävla pissvädret fortsätter med regn, regn och regn med tanke på att jag gärna vill ut och ta en massa promenader med Max. Jag ska snart stämma Aftonbladet om de fortsätter med sina helsidors "Nu kommer solen-artiklar" som de matat ut en gång i veckan sedan början av Maj!!! 

Max somnade vid sjutiden ikväll men sen har han vaknat massor av gånger pga drömmar precis som igår kväll. Efter att jag bytt blöja på honom vid halv nio så blev han helpigg och på världens bushumör. Han var så djävla rolig och det är ju omöjligt att inte busa tillbaka när man får höra hans härliga asgarv. Nu får han lyxa till det och somna kurandes med mamma i vår säng inatt medan jag återgår till tv-soffan för att mumsa lite ostkrokar och se på sport.

Vi får se hur det blir med bloggandet framöver. På dagtid blir det nog inte så mycket då jag de stunder Max sover eller leker lite själv nog kommer prioritera att titta på inspelade OS-sändningar eller sköta lite städning och sånt i hemmet. Vill någon polare hälsa på eller ta en promenad ihop nån dag så vet ni vart jag finns fram tills Januari 09! ;)


Max i badet med sin nya fnysmin

Kommentarer >>
Postat av: David E-G

Säg till när vi ska stämma Aftonbladet. Jag har haft precis samma tanke som dig med deras jävla löp "Håll ut, nu kommer solen!".

IDIOTER är vad de är...

2008-08-17 @ 22:03:17
Postat av: Frippo

Hoppas du hinner blogga bara...

2008-08-18 @ 05:49:03
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: pangis

Hahahha Han ser ut att fnysa över OS simmarnas resultat!:-)

2008-08-18 @ 08:59:45
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Nina

Haha, schysst min! :)



Blogga måste du hinna me, nu är det upp till bevis att du visst klarar flera saker samtidigt! Max i knät, samtidigt som du matar honom...bloggar....kollar aktierna osv. :)

2008-08-18 @ 09:39:12
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Mattias

Jodå jag hinner nog både sköta Max, städa hemmet och blogga bara jag vill så ingen fara :) Nu ska vi grabbar äta lunch och sen hoppas jag vår Mr Sovvägrare vill ta en eftermiddagslur medan pappa kikar på lite OS

2008-08-18 @ 11:33:36
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0