Otäckheter

Mycket otäcka händelser med barn iblandade just nu. Först de där Arboga-morden som man fortfarande tänker mycket på och hur ska stackars mamman nånsin kunna bli normal igen?

Läste nyss Aftonbladet för att se om de hittat den där 10-åriga flickan ännu men icke! Det är ju tyvärr väldigt väldigt sällan såna här historier slutar lyckligt men man får hålla alla tummar. Vilken panik för stackars mamman!!!

Sen har vi ju den där 10-åringen i Thailand som dog efter att ha blivit bränd av en manet. Paret hade gift sig på Koh Lanta dagarna innan och så förlorar man sen sin dotter på ett sånt där sätt. Jag har all förståelse för om man som förälder efter en sån händelse förblir bitter resten av livet!

Livet är grymt för många stackars människor och det är märkligt hur olika man påverkas av tragedier. Ibland orkar man ta in och engagera sig för att sen nästa dag titta på nyheterna om hur 50 människor dödas någonstans utan att man bryr sig särskilt mycket!

Kommentarer >>
Postat av: Linda

Ja de är sannerligen hemskt när det händer olyckor och när barn blir utsatta för mord, kidnappning... :( Fick så ont i magen när jag hörde om den där flickan ute i Stjärnsund på radion när man höll på ute i huset. Usch :/

2008-04-07 @ 19:25:41
Postat av: Mattias

Har fått lite inside från min kompis Wanke nu och personen som är gripen är ju tydligen en Torsåkersbo som säkerligen några från min hemort Storvik känner till. Han verkar ju vara ett svin som gjort hemska saker tidigare men om han är skyldig nu eller ej får vi väl se då. Usch stackars stackars flicka och familj!!!

2008-04-08 @ 16:01:00
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: pangis

Ja ibland blir det liksom för mycket.. Och ju närmre barnen är i ens egna barns ålderdesto värre tycker jag att det är.

2008-04-08 @ 16:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0