Ny vecka

Lyckades alla fall sova mellan 01-04 inatt men sen var det kört. Lite nässpray, honungsvatten och hockey fick det bli istället. USA som har ett bra lag till VM besegrade Tre Kronor väldigt enkelt och det såg väl allt annat än bra ut kan man säga. Det finns många frågetecken kring det svenska laget och ett annat stort frågetecken till VM är hur jag ska orka med att lyssna på dryge Åke Unger ännu ett VM!

Hade hoppats att jag skulle bli piggare till idag då jag inte vill vara hemma från jobbet men nu blev det inte så. Man måste ju även tänka på sina kollegor som säkert inte tycker det är roligt att bli smittade. Man har alltid mycket saker på fixlistan på jobbet numera så jag tog bilen vid 6-tiden och svängde förbi jobbet för att skaffa mig lite koll. Nu har jag noterat det viktigaste till mina kollegor så att jag väl hemma igen kan krypa ned i tv-soffan med gott samvete. Hör att stackars Max ligger uppe och gråter o hostar. Hoppas verkligen att hans förkylning går över snart och att hostan inte blir värre! Härligt för Tina att vara omgiven av snörvlande killar idag :)

För övrigt läste jag nyss lite på nätet om Tragedin i Österrike. Hur sjukt är inte det där??? De där människorna måste ju vara helt förstörda för all framtid och stening till döds vore ett för lindrigt straff för den där sjuka mannen.

Saker som ska fixas i veckan så fort jag blivit frisk är:

- Olja in båda altanerna och kanske även utemöblerna *drygt*
- Så nytt gräs där vi flyttat vinbärsbuskarna (måste googla på det sen)
- Plocka fram sommarkläder och göra en sedvanlig rensning
- Installera bilbarnstolen i bilen *verkar lite svårt*
- Fota våra gamla soffor hos morsan och sälja på Blocket

Kommentarer >>
Postat av: sporttyckaren

såpa in altanen istället för att olja, då behåller du den ljusa färgen och trädet blir mjukt och skönt. Tvivlar du på vad jag säger så
googla såpa altan så ska du se att det är fler än jag som gör så =)

2008-04-28 @ 08:31:13
URL: http://sporttyckaren.blogg.se
Postat av: //M

Tips!
Häll inpregnering i en duschflaska och spraya på möblerna, kalasbra!!

2008-04-28 @ 14:06:33
URL: http://livethosmig.blogg.se
Postat av: pangis

Krya på er!

2008-04-28 @ 21:24:52
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Mattias

Tack för tipsen och hälsningen!!

2008-04-28 @ 23:35:39
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0