Grattis Johan

Saknar tyvärr fortfarande min dator som är på reparation och därmed också alla mina gamla foton. Annars hade jag tänkt fixa ihop något roligt fotokollage till min gode vän Johan B som fyller år idag! Lämpliga fotoobjekt hade varit när du lekte Carl Lewis ner till Granliden, körde nakenleken Superman på Lillsved, när jag slog en stoppboll på Årstas tennisbana så du sprang in i nätet som en sprattlande lax eller agerade doktor när jag fick RedBull-Hjärtsnörp utanför Statt i Hudik eller nåt annat :) Nu får jag skippa det och har ju redan messat imorse men stort grattis igen! Algot i Pålsbo, Bagarn och Ruben Svarte hälsar också!

Apropå födelsedagar så är ju din 30-års dag ett speciellt minne när vi gjorde århundradets kidnappning på dig i Stockholm efter en planering som hade kunnat få Charles Ingvar Jönsson grön av avund. Galen som du är yrade du runt där i Årsta och följde alla sjuka uppmaningar som vi lämnat på olika ställen. Som t ex när du köpte kondomer på krita på Seven Eleven eller fick sitta och bli serverad på Årstapuben med hörlurar och ögonbindel mm.

När du till slut fick ta av dig ögonbindeln i en hytt på en finlandsfärja för att se vilka de skyldiga var så var det 10 helt okända brudar/tanter där den äldsta "bordellmamman" i gänget beodrade dig att strippa ha ha!!! En djävligt rolig kryssning och sen en höjdarkväll/natt på vårt stammisställe Golden Hits på Lördagen så det var en helg att minnas. Vi syns den 10 Maj!

image134

Kommentarer >>
Postat av: Tina

Grattis Grattis!!!

2008-04-18 @ 10:58:35
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Johan

Hahaha, tack din dåre!

2008-04-18 @ 12:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0