Bloggstrul

Som en del säkert har märkt är det en massa strul med tjänsten blogg.se dessa dagar. Inte hela världen för mig om jag inte får blogga på någon dag men det finns väl stor risk att det kommer bli mer strul den närmaste tiden när alla bloggar på denna tjänst ska flyttas över till en annan. Vi får se hur det går. Jag är ändå ganska nöjd med min flytt från Blogger.com till Blogg.se även om det ibland fungerar dåligt.

Kommentarer >>
Postat av: pangbruden

Blogspot.com har varit klcokren sen starten..

2008-04-01 @ 21:21:28
Postat av: Mattias

Ja den tjänsten fungerar bra men nu orkar jag inte byta igen utan hoppas blogg.se lyckas förbättra sina servrar som de säger att de försöker göra.

2008-04-02 @ 08:02:47
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0