Ljust & Fräscht

Jag har nästan aldrig sett någon krogshow men en Lördagskväll i Februari var det dags då jag hade fixat biljetter till krogshowen Ljust & Fräscht. Henrik Schyffert & Fredrik Lindströms hyllade show handlar delvis om den här renoveringshysterin som många i min generation nog känner igen sig i och det blev en kväll i Läkerol Arena där man skrattade från första minuten till sista.

Trist nog så hade jag haft magsjuka dagarna innan så den planerade festkvällen ihop med Nisse & Susanne fick vi ställa in men jag är så glad att jag var såpass pigg så vi kunde åka in. Ljust & Fräscht får absolut +++++ av mig då Schyffert & Lindström var hysteriskt roliga och showen var genial! Har ni inte sett denna krogshow så kan jag varmt rekommendera den då de fortsätter köra den i Stockholm i vår/höst.




Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0