Ricky Gervais

Jag hade spelat in Golden Globe-galan på Kanal 9 men upptäckte att de klippt bort rätt mycket av det som blev uppmärksammat efteråt. Nämligen hur galans värd Ricky Gervais skämtade friskt om allt och alla på ett sätt som gör att han knappast kommer att få leda den här typen av galor nästa år.

Han är ju verkligen ingen rädd komiker och många skämt var väldigt brutala men en del också väldigt roliga. Undrar hur stämningen var på efterfesten där han under galan hann med att såga en hel del av världens berömda skådisar på ett ganska elakt sätt.

Har förresten aldrig sett hyllade The Office med Ricky G, har jag missat nåt?


Kommentarer >>
Postat av: Tonna

Undrar hur många jobb han kommer att få i Hollywood efter detta.....Brittiska The office är bland det roligaste som visats, går inte att jöämföra med den amerikanska tramsversionen, så där har du något att titta ikapp

2011-01-28 @ 15:36:01
Postat av: ullisar

Jag har inte sett (hinner inte titta på ditt klipp nu heller) nåt från galan men har förstått att han var roligt elak. Har varken sett mycket lite av the Office, och det jag sett är inte min typ av humor tyvärr. Vilket är underligt, för jag älskar engelsk humor annars?

2011-01-29 @ 16:29:31
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0