Max första biofilm

Egentligen så har Max varit på bio en gång förut men det var när Tina och Maria gick på barnvagnsbio när grabbarna var små bebisar. Så man kan säga att Max gick på sin första biofilm förra helgen när Tina tog med honom på filmen "Var inte rädd långa farbrorn".

Vi var ju lite undrande om Max skulle kunna sitta still en hel film men det gick bra. Dessutom fick han ju dela en liten popcornhink med sin mamma under filmen. Jag har inte lyckats få ur Max betyget på filmen men det låter som om den får en stark trea av Max.


Kommentarer >>
Postat av: ullisar

Coolt! Maali och jag var på väg till Laban-filmen "Bullar och bång" men vi fick inte plats i salongen - det blev fullt helt enkelt! Nu har jag sett att den här går, men jag tror vi snålar lite och väntar tills den kommer till "Barnens Bio" här.. då kostar det bara en tjuga per person, istället för det tredubbla. Per person.

2011-01-25 @ 11:08:59
URL: http://ullrika.se
Postat av: Anonym

- OJOJOJ! Ny vinst för liverpool ! Det går bra för Dalglish nu ju! STOOOOOOOORT GRATTIS! (även om det var ett självmål)

2011-01-26 @ 22:56:21
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0