Ulf Lundell sjuk

Igår kom ju det urtrista beskedet att en av mina stora idoler Ulf Lundell ställer in alla vårens konserter pga sjukdom. Trots att jag lusläst på diverse forum på nätet så verkar det inte vara någon som vet vad som har hänt. Jag kan ju bara hoppas att det inte är någon allvarlig sjukdom men med tanke på hans ålder så visst får man lite otäcka vibbar om att det kan vara prostatacancer eller nåt men sånt är ju bara gissningar.

En del på nätet spekulerar ju också i att det kan vara att han har börjat dricka ordentligt igen och att det är nåt sånt som ligger bakom men vi får väl vänta och se tills imorgon då det sägs att Aftonbladet kommer med en intervju. Jag, Persson och Bodare hade ju som några tidigare år med Lundellkonserter bokat både biljett och hotell i Uppsala som jag såg så mycket fram emot. Nu blir det ju inget av det heller och några hotellpengar verkar vi inte få tillbaka heller men det är ju som det är med det.

Viktigast är att han frisknar till så krya på dig Uffe vad som än har hänt!


Kommentarer >>
Postat av: Sara H

Oh vad tråkigt! Hoppas han blir bättre iaf.

2011-01-12 @ 23:52:34
URL: http://dellisaras.blogg.se/
Postat av: emma

sv: hih ja :D

2011-01-13 @ 08:13:16
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0