Liverpoolfrustration

Först ska jag bara lite kort nämna att det var en skön viktig seger mot Fulham hemma då Liverpool vann med 1-0. Kenny Dalglish startelva inledde matchen första 12 minuterna helt lysande och gjorde även ett mål som Torres fick bortdömt för offside kanske lite tveksamt. Sedan resten av matchen så var det inte lika lysande och man får som Liverpoolsupporter ta med sig de tre poängen och insatserna från Glen J, Reina och Meireles. Den bespottade Poulsen gjorde för andra matchen i rad en helt ok insats men är precis som Maxi enligt mig ingen jag vill se i en startelva frekvent efter transferfönstret har stängt!

Holländaren Dirk Kuyt brukar aldrig bli utbytt och anses ju av många experter som en spelare som platsar i alla världens lag och påstås ju aldrig göra en dålig match. Detta stämmer inte och även om jag inser Kuyts fantastiska slit och nytta för Liverpool så har han varit bedrövlig i en hel del matcher denna säsong och nu blev han helt riktigt utbytt ganska tidigt. Kuyt har aldrig varit någon tekniker men hans bollmotagningar denna säsong får det att se ut som han spelar med en studsboll. Stackars Joe Cole som inte får en minuts speltid nu heller trots fortsatt bleka insatser på våra kanter. (Har vi hört den förut?)

Vad gäller transferfönstret så är det enormt frustrerande att dagarna i ända så fort jag får en möjlighet scanna av liverpoolforumet i hopp om att få läsa några "Breaking News" om t ex Suarez! Det är otäckt tyst just nu från klubbens håll och just nu känns det som om det kommer att skita sig med både Suarez och Adam från Blackpool trist nog. En del rykten säger att vi ska hålla ögonen öppna efter kl 23 ikväll men det är så mycket såna bullshitrykten som bara gör mig besviken så har inga förhoppningar på nåt där.

Suarez känner sig lurad >>

Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0