Hälsovecka 1

Måndag:
Frukost: 3 ägg och en matsked bregott, 2 stora glas vatten
Lunch: Tacogratäng, sallad, vatten
Middag: Tacogratäng, sallad, vatten
Kvällsfika: Grönt te med grädde, lite ost

Tisdag:
Frukost: 3 ägg och en matsked bregott, 2 stora glas vatten
Lunch: Hemmagjord Biff, sås och sallad
Middag: Hamburgare, lite beasås, sallad
Kvällsfika: Finncrisp med ost, lite blåbär

Onsdag:
Frukost: Turkisk yougurt med lite blåbär i, 2 stora glas vatten
Lunch: Kebabsallad
Middag: Hemmagjord Biff, sås och sallad
Kvällsfika: Lite ost

Torsdag:
Frukost: Yogurt med Blåbär, en kiwi (Fusk men men)
Lunch: Tacogratäng med sallad
Middag: Kycklingsallad
Kvällsfika: Finncrisp med ost

Fredag:
Frukost: 3 ägg med matsked bregott
Lunch: Biff med sås och sallad
Middag: Kycklingsallad
Kvällsfika: Naturell yougurt, blåbär, lite nötter

Lördag:
Frukost: Naturell yougurt, blåbär
Lunch: Köttbullar med blomkåsmos, sallad
Middag: GI-bröd, grönt te
Kvällsfika: En halv chokladkaka (Mörk), en halv micropopcorn. (Syndhjärnan vann)

Söndag:
Frukost: GI-bröd med te
Lunch: Kesoplättar med kanel, blåbär och grädde (mums)
Middag: Lövbiff med beasås och lite tomater
Kvällsfika: inget.

Min träning:
Pga min ljumskskada har jag tyvärr inte kunnat träna alls förutom en liten testjogg/promenad på löpbandet igår i ca 20 minuter. Ljumsken känns klart bättre så jag kan gå normalt nu och jogga på stället om jag gör på ett speciellt sätt men det gör för ont när jag går eller småjoggar med vanliga steg så lär vila ett tag till, tyvärr.

Vikt:
Enligt vågen gick jag ner två kilo den första veckan och det är väl ok men det är ju mest bara vätska denna första veckan och det svider som fan att jag inte kunde köra 4 hårda innebandypass när jag varit såpass nyttig men bara att fortsätta kämpa och förutom Lördagens lillsyndning har Tina och jag varit duktiga.

Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0