Musikutmaning - Dag 5

En låt som påminner mig om någon

Det här är en låt från mina tonår som påminner mig väldigt mycket om de vänner jag hade på den tiden och speciellt tänker jag på min gamle kompis "Fryckan". Vi lyssnade ju alltid på hårdrock och gruppen Savatage spelades flitigt på LP-spelaren. Speciellt då denna låten "Out in the Streets".


Kommentarer >>
Postat av: ullisar

Åååh, hårdrocksballader (fast den här hamnar ju lite mittemellan iofs)! Sån musik görs inte längre! Vad tusan hånglar tonåringarna till idag?!

2011-05-01 @ 12:00:12
URL: http://ullrika.se
Postat av: Anonym

- Bra jobbat Liverpool!

2011-05-02 @ 16:00:08
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Fredrik P

tog det stopp ...det här var ju en riktigt rol

ig grej

2011-05-04 @ 13:10:06
Postat av: Johan B

It´s a heartache med Bonnie Tyler!



Hon var väldigt het då vi gick i mellanstadiet och alla brudar älskade Total eclipse of the heart med henne. Vi hade roliga timmen på fredagar då man fick turas om att vara med i en musiktävling. När det var min tur skulle jag ta just den för att kanske få chans på Mia. Tyvärr hade inte farsan den och Tracks hade redan gått utan att jag hann spela in på band. Då fick det bli It´s a heartache istället som farsan hade på LP. Jag vann varken tävlingen eller Mias hjärta...

2011-05-04 @ 16:19:53
Postat av: Johan B

It´s a heartache med Bonnie Tyler!



Hon var väldigt het då vi gick i mellanstadiet och alla brudar älskade Total eclipse of the heart med henne. Vi hade roliga timmen på fredagar då man fick turas om att vara med i en musiktävling. När det var min tur skulle jag ta just den för att kanske få chans på Mia. Tyvärr hade inte farsan den och Tracks hade redan gått utan att jag hann spela in på band. Då fick det bli It´s a heartache istället som farsan hade på LP. Jag vann varken tävlingen eller Mias hjärta...

2011-05-04 @ 16:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0