Ägarstrulet i Liverpool

Jag brukar alltid vara försiktig med att ta ut något positivt i förskott men igår gjorde jag ett undantag och kände stor glädje över att Liverpool FC vann rättegången mot ägarna Hicks & Gillett. Eftersom det inte gick att överklaga rättens beslut så tänkte jag att allt nu var klart för att klubben inom något dygn äntligen skulle få helt klart med de nya ägarna New England Sport Ventures som erbjudit 3,2 miljarder till LFC men icke!!!!

Nu har svinen Hicks & Gillett tagit hjälp av en domstol i Texas för att häva detta beslut att klubben ska säljas samt att de lämnat in en stämning. Ja den här härvan lär ju fortsätta men om Hicks nu genom detta ser till att skjuta anrika fotbollsklubben Liverpool FC i sank så lär han alla fall aldrig någonsin kunna besöka England igen. Jag kan bara hålla tummarna för att allt snart löses till det bästa!



Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0