Stackars Ronaldo

Ny Champions League kväll igår och denna gång zappade jag inget utan ägnade all tid åt matchen mellan Zlatans Milan mot Real Madrid. En trevlig match att se som neutral där Real Madrid egentligen var det bättre laget men där Milan ändå var nära segern efter super-Pippos inhopp med två mål som facit. Den nu 37-årige Filippo Inzaghi tycker lika mycket om att göra mål som jag tycker om choklad och det vill inte säga lite!

Jose Mourinho har verkligen komponerat ihop ett superlag som känns väldigt bra sammansatt måste jag säga. Det blir otroligt spännande att följa dem i fortsättningen av Champions League och de får ihop med Chelsea och Barcelona gälla som största favoriterna i mina ögon. Sedan kan självklart lag som Inter, Man United och Bayern München utmana också så det är inte lättippat.

Det jag retade mig mest på i gårdagens match var ju ändå Ronaldo som ju är en sagolik fotbollsspelare men som filmar nåt så fruktansvärt! Igår fick han en liten puff på ena axeln och föll som en skjuten kanin med enorma smärtor i ansiktet!!! Med stor iver försökte han hitta blod i sitt ansikte för att få domaren att visa ut motspelaren. Jag vet att många spelare filmar men de jag stör mig mest på är såna som Nani, Robben, Drogba och Ronaldo som helt saknar skam.  

Fler fotbollsnotiser till sist:

- Bale i Tottenham är verkligen makalöst bra just nu.
- FC Köpenhamn imponerade stort mot Barcelona måste jag säga.
- Johan Wilandh är värd chansen i landslaget snart.
- Ikväll hoppas jag på ett Liverpool FC som glöder mot Napoli.


Kommentarer >>
Postat av: Anonym

- hahaha ronaldo alltså.. men det var synd att mourinho inte åkte tillbaks till spanien med en vinst! annars håller jag med om bale, en fantastisk spelare! nu håller vi tummarna för liverpool, gör mig en tjänst och krossa napoli !

2010-11-04 @ 16:12:20
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Chelsea bloggen

skön filmning han körde där! :)



Besök gärna min Chelsea blogg :)

Postat av: Lulebo

Liverpool är bäst!!!!!!

2010-11-05 @ 10:25:32
URL: http://simmmmes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg !



HALA MADRID !

2010-11-05 @ 12:15:44
URL: http://madridiistas.blogg.se/
Postat av: Alavi

Fin blogg!



HALA MADRID!

2010-11-05 @ 12:16:21
URL: http://madridiistas.blogg.se/
Postat av: Anonym

- och så blev det vinst för er, GRATTIS !

2010-11-05 @ 19:04:01
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0