Min Fredag i plustecken

Jag kör en Alex Schulman och betygsätter min Fredag i korthet i skala 1-5 plus!

- Uppstigning kl 05:30, duktig Max vad gäller tandborstning, påklädning  ++++
- Sätter mig i bilen som inte startar!!! Chocktillstånd! Vad göra? +
- Max och jag promenerar till dagis, skönt att ha nära! +++
- Toni på mitt jobb kommer med startkablar och bilen startar! +++++
- Jobbar endast förmiddag och går på en utbildning. +++
- Handlar på Ica och reagerar på idioter som är otrevliga mot expediter. +
- Äter fläskfilé med potatisgratäng och mycket grönsaker till lunch. ++++
- Som efterrätt på lunch äter jag upp kvällens chokladkaka (STORA). +
- Hämtar Max på dagis och smygtittar lite på hur han leker o får stora kramen. +++++
- Max och jag äter yougurt med blåbär som mellis och kikar på foton. +++++
- Jag slumrar till i soffan medan trött Max kikar lite på Dora Utforskaren. ++++
- Max lägger pussel. Kallar honom geni men han säger "Nej! Jag heter Mask". ++++
- Tina kommer hem. +++++
- Köper kvällsmat från Agakiosken. Max somnar i bilen trots fri tillgång till min mobil. +
- Äter Kebab med strips, gott! ++++
- Läggning av Max som går smidigt. Läser Mulle Meck. ++++
- "Mys" med älsklingen. +++++
- Kikar lite på Dobedoo på SVT där jag är grym på introtävlingar mm. +++
- Kikar på inspelat Idol, bra klass ikväll och Tina somnar som vanligt. ++++
- Till Idol äter vi dillchips och dricker JULMUST. Godaste läsken? +++++
- Äckligt mätt och äcklad av mitt eget svullande, måste springa imorgon! +
- Jag spolar igenom 3 avsnitt Paradise Hotell och lite annat inspelat från veckan. +++
- Kollar FB en snabbis, tycker synd om Pelle och Anna-Linda med sjuka Mias. +
- Noterar även att de som är tystast på FB ju kan skriva men bara när någon fyller år!!! +
- Lägger mig halv ett och Max kommer som vanligt in till oss denna tid. +++
- Det blev ju en bra Fredag trots bilproblem och inställd friskvårdsinnebandy! ++++

Kommentarer >>
Postat av: Linda Andersson

Låter som en himla mysig fredag faktiskt. Hade också en bra fredag, men vad den handlade om tar jag inte här, det kan du läsa i min blogg, om du skulle va intresserad =).

2010-11-06 @ 09:40:13
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0