Innebandycup i helgen

Igår fick jag äntligen träna lite innebandy med Onsdagsgänget igen efter flera veckor av soffliggande pga fotproblem mm. Så djävla härligt att få svetta ur sig rejält och lira lite igen även om flåset just nu är rätt bedrövligt. Kul också att surra lite med Wanke, Roffe och de andra också då jag inte har träffat dem på flera veckor.

Tyvärr så har mina "nervproblem" i rygg, skinka, ben och fot blivit lite sämre igen nu märkligt nog då det kändes så pass bra i Barcelona. Även om det gick ok att träna så fick jag rätt ont i foten efteråt så nu lär jag skippa träningarna ikväll och imorgon med tanke på att vi ju ska spela innebandycup i Storvik hela Lördagen o den vill jag inte missa! Förhoppningsvis kan min duktige sjukgymnast få kroppen i lite bättre skick när jag ska dit på Fredag.

Det blir en innebandycup där vi som spelade ihop i Storviks IF under 90-talet i lite högre divisioner ska återsamlas för att möta tre andra Storvikslag med lite yngre förmågor som är aktiva för närvarande i seriespel i div 4 och 5. Även om inte alla från det gamla järngänget kunde komma så blir det många som dyker upp och det ska bli så djäkla kul att spela ihop igen. På kvällen avslutar vi dagen med en middag och lite partaj på krogen Living Room här i stan!

När vi gjorde senaste återföreningen 2004 med IBK Sandviken så gick det ju rätt bra alla fall!


Kommentarer >>
Postat av: Johan B

Sport o Party - sport o party - sport o party...



Vet du hur avis man blir...



Ha så kul o hälsa grabbarna.

2010-05-06 @ 17:58:40
Postat av: FUN & FEARLESS IN BARCELONA - Livet vid Medelhavet

SV: Haha.. jag kan tänka mig! Det är lite svårt innan man vet var alla bra supermarkets ligger som inte är svindyra :-) Men bättre med lite valmöjlighet än ingenting iaf ;D

2010-05-06 @ 20:46:31
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: Nina

Men usch vad jobbigt med det där onda.... hoppas det blir bra snart! Klurade på om du vet vad det är? Ischias låter det som juh... =(



Hoppas ni hade kul i alla fall!

2010-05-09 @ 16:35:38
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Mattias

Johan B/

Ja såna här helger har vi ju haft en del vi också genom åren men jag lovar att du inte är avis på mig just idag denna Måndagsmorgon!



Linda/

Du måste införa lite 7-eleven i din nya stad! :)



Nina/

Ja nåt med ischias eller diskbråck har sjukgymnasten pratat men inte alls säkert så hoppas på nåt lindrigare. Kul var det alla fall!

2010-05-10 @ 08:10:25
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0