Hockey i Ryssvärmen

Idag vill jag vara ledig! Vilken värme det blev men eftersom jag började jobba tidigt får jag alla fall sluta tidigare idag. Ikväll är det ju två höjdarmatcher att se i hockey-VM då Sverige först förhoppningsvis ska besegra Danmark och sedan är det stormatchen Kanada-Ryssland där jag hoppas Kanada kan visa lite vilja och bjuda upp till kamp mot det stjärnspäckade Ryska laget som jag hoppas Tre Kronor kan få ta sig an i en final på Söndag!

Frågan är ju om Max kommer att tillåta mig att se hockeyn live då Tina jobbar hela kvällen. Ich betwievlich! Fast då har jag ju min älskade inspelningsbara digitalbox, den bästa uppfinningen sen hjulet uppfanns! Jag tycker att Tre Kronor i de två senaste matcherna har imponerat stort så just nu ser det ju bra ut för laget att ta medalj men först ska kvartsfinalen avklaras. Inget nytt Vitryssland tack!

Tips: Sverige-Danmark 5-2


Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0